1-2:a februari

Nu är det kväller, kan man lungt säga. halv ett är klockan snart. Men jag har gott samvete ändå =P, det är ju helg =).
Jag orkar inte rabbla på om skoldagen just nu, den har varit låång, med betoning på å:na.
Idag har jag i alla fall kommit igång lite mer med gitarrspelet, börjar på min andra låt nu, som lät helt okej efter 30 minuter, även om den kräver lite tillägg här och där och lite bearbetning. Den första jag gjorde var jag tvungen att hålla på riktigt länge med för att den skulle låta som en låt överhuvudtaget (=S), och jag tror att jag överdrev lite med instrumenten i den också. Måttfullhet och Kvalitet gäller den här gången =).
Den kommer förmodligen också upp på "z_ax_en"s galleri på lunarstorm inom en vecka eller så.

Två Thailandbilder kommer här =)


image10
image9


Systematic Chaos, Veritable Arrangement.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh, jag ska lyssna när jag kan! :)

2008-02-02 @ 23:35:29
URL: http://trueice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0