28:e december (egentligen 29:onde eftersom klockan är 00:05, men men =P)

Japp, nu är det kväller, eller natt, eller vad man nu vill kalla det.
Jag sitter och provar ut lite olika trum-beats till guitarpro, och jaghar ganska nyss blivit klar med min första egenkomponerade låt =D "titled" heter den. Sjukt nöjd blev jag, inte mindre än så ^^.
Om det är nån som vill lyssna så finns den upplagd på "z_ax_en"s galleri på lunarstorm, under övrigt.
I vanliga fall gillar jag inte lunarstorm, men just på grund av lagringsutrymme så är det bra =)


Här är en bild från när vi var ute och åkte skridskor på runn, den 22:a tror jag att det var, eller den 23:e.
image7
det var verkligen obeskrivligt fint! Inte ens den här bilden gör dagen rättvisa, och då kan ni tänka er ; p 



Ljudet blev av dålig kvalité;
filen kunde inte konverteras till mp3


Ha det bäst! =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag kan upplysa dig om ni åkte skridskor en 22:P bara så att du vet;) yeay en låt, den måste jag lyssna på kramar

2007-12-29 @ 21:05:45
URL: http://trueice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0