Ännu en famlande nytillkommen bloggare har skådat möjligheten =)




Ja, premiär för min bloggning då, vi får se hur det blir, kanske lägger jag av med det efter det här inlägget eller så skriver jag varje dag och blir totalt asocial med mina kompisar och, ja. Nej, den dagen den sorgen.
Idag har i alla fall varit en relativt bra dag, matteprov, var osäker på sista uppgiften, så jag lämnade den halvklar två minuter innan provtiden var slut och stressade alla som inte var klara men fast beslutna (pedanter) att bli klara med den också.
I vanliga fall så brukar jag också vara pedantisk i såna lägen, men jag kände för att lugna ner mig lite.
French hot dog till lunch, inte extremt god mat, fisk som jag annars brukar äta, men nu blev det bestämt att kila till OK och ja, köpa korv. Varför är skolmaten alltid så himla mjuk?? Eller, ja, det vet jag väl att det beror på det skållheta vattnet som kokar maten innan man äter den, men kan inte någon komma på en liite smartare lösning?
Dagens I-landsproblem...
Tja, annars en ganska normal dag, spöregn till skolan, mulet hem från skolan. Tur att man har sin mp3 att lyssna till, även om den inte själv lyssnar på en.


Clementin mandarin, vad var det för min?

/Signing off


Saknar det gröna! Tur att solen finns kvar i alla fall

Ja, det gröna saknar man

Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHA XD
"Clementin mandarin, vad var det för min?" HUMOR! XD HAHAHAHAA!

2007-11-07 @ 18:51:12
Postat av: Sanna

kul med en ny blogg att läsa! jag tycker att det är superkul att läsa bloggar. bläbläblä för regn! men nu ligger snön:) mycket bättre! ha det bra!

2007-11-08 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0