Bowling, siepen, kåken och vikarie, en dag innan december

Händelserikdag hittills, och mer lär det bli ^^.
I skolan hade vi vikarie i samling, svenska OCH matte, och svenskan hade jag ju skrivit alldeles i onödan =P fast jag är glad ändå att jag gjorde den.
Sedan åkte vi till borlänge och åt pizza, bowlade (jag vann båda gångerna ^^ med över hundra poäng ; p).
Och när vi åkte hem med tåget till djurås, GISSA vem vi såg som var påväg ut ur tåget?
Peter Siepen! Man blev chockad, sverige är allt litet ^^. Svårt att smälta var det också!
Siepen i borlänge!  Han såg ut ungefär som man kan vänta sig, sjörövarhatt, sminkad, stort guldsmycke, och en konstig väska ^^.

Nu sitter jag på kåken och skriver, och har spelat lite biljard. Riktigt roligt här faktiskt! Emil är här, alltså, Isaksson, och det tycker jag är jättekul(tyckte han att jag skulle skriva ^^(tydligen stefan sa han nu))
Ikväll blir det hem till stefan och se på nån film med grabbarna och sen sova där.



Ha det så bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Sanna

tjejkväll! fast med killar... undrar hur det är. kan inte jag få smyga in och lyssna utan att ni vet det? gömma mig i en garderob eller nåt. hmm.. vart bor stefan... ;)

2007-11-30 @ 23:09:38
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: Josef

Det lät trevligt =)

2007-12-03 @ 19:12:56
URL: http://josefposef.blogg.se
Postat av: Anna

Hej brorsan! Nu har jag hittat din blogg så nu kan du inte skriva massa saker som jag inte får veta ;)
Tjotjo!

2007-12-04 @ 11:50:17
Postat av: Nellie

Vem är Peter Siepen? Det är säkert värsta kändisen som bara jag inte vet vem det är. :P

2007-12-04 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0