Fredag, Sista skoldagen innan Praon!

Nu är det inte långt kvar! =D
Håller på att packa inför stockholmsresan på söndag.
För alla er som inte har läst min tidigare blogg eller av någon anledning inte vet vad jag pratar om så är det så att jag ska praoa på psykologprogrammet på Karolinska institutet! Det ska bli jätteskoj! 
Kommer att släpa med mig en massa skolarbete, vi har en massa prov innan jullovet som måste göras, men det blir mest njutning =)
Bo gör jag hos mammas kompis och hennes familj, jag känner dom riktigt bra, så det ska inte bli några problem.
Och SKÖNT att få se lite nya saker! Man blir så inspirerad när man är ute på såna grejer, verkligen!
Jag fick till exempel nästan storhetsvansinne efter att ha varit på ångströmlaboratoriet i två veckor, det var som en ny värld! Fast sen så blev man tillbakaknuffad av skolan igen =/
Hoppas att Falufri kommer bli en sån där inspiration =)


Ha det bra allihop!


Packa packa, (vinterjacka?)


/Signing off

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha inte allt för stora förhoppningar, men nog är det allt bättre än högstadiet. det blir nog inte lika bra som ett universitet, men som sagt, bättre än högstadiet. lycka till på karolinska! jag är avundsjuk... ;) kramar

2007-11-16 @ 22:31:55
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: Josef

Haha, inläggen blir kortare men oftare, hade bra i sthlm, läs min blogg om du har tid xD

2007-11-18 @ 19:27:15
URL: http://josefposef.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0