Tisdag

En mycket mer meningsfull dag än igår, som förövrigt känns som i förrgår, vet inte varför.
Dagens fysik gottgjorde gårdagens =) och engelskans test inför nationella gick helt okej också, fick tillbaks fysikuppsatsen som jag blev extremt nöjd med också =).
Däremot så känns vardagslivet fortfarande meningslöst och utan mål, men man får leva för hoppet, musiken och kärleken så gott det går.

Nyligen så har jag hittat ett nytt favoritband också =D Dire straits! hemskt duktiga musiker!

Lyssna på sultans of swing (deras mest kända låt), brothers in arms och money for nothing (hur kan en liten yngling sno den titeln utan straff?? o_O)
image5

Kommentarer
Postat av: Sanna

Att leva för hoppet, musiken och kärleken tycker jag låter finfint. det är nog det som får mig frammåt också och sen envisheten att inte ge upp, eller är det dumhet? jag vet inte, men något är det i alla fall och jag tror inte att det något särskillt ädelt. kanske också viljan att lyckas. nog om mig. jag är fruktansvärt bra på att relatera till mig sjäv. förlåt! i alla fall. jag tror att man måste fortsätta att kämpa, även om man inte har målet precis framför dig. det du gör idag kommer antagligen på något sätt att hjälpa dig i framtiden.
Nu ska jag ladda ner lite musik (gissa vad?)

2007-11-28 @ 22:13:49
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: Josef

Shit vad guran är snygg :P

2007-11-29 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0