Torsdag, 15:e november

Ny dag.

Tack och lov så var det sovmorgon imorse, skulle INTE orkat upp vanlig tid. Kaninen skulle ha mat, läste i tidningen att man lyckats klona en apa =S undrar var det moraliska stoppet kommer vara. Är det moraliskt rätt att klona människor?
Jaja, den dagen, den sorgen. Och antagligen så påverkar den inte mig heller, den sorgen alltså, jag okänsliga människa =P.

Franska imorse, grovt irriterande att folk ska fråga mig en massa grejer hela tiden så att jag inte hinner klart med mina uppgifter... VI skulle beskriva en person, och jag var inte med den senaste lektionen, så alla låg långt före mig. Wellwell, nu är min text så klar att jag slipper skämmas om nån tittar på den, får redovisa den imorrn.

Igår var det verkligen inte en bra dag, var så trött när jag kom hem att jag sov två timmar, från halv 4 till halv 6, höll på att slockna på golvet, fast jag gick till sängen precis innan.
Skönt i alla fall att få fly iväg till stockholm och praoa nästa vecka =) Så slipper man tänka på allt här hemma.
Kommer att få gå på föreläsningar och titta på grejer på karolinska, så det ska bli skoj.

Sen är det ju klassfest på lördag också, får se hur det blir. Och hoppas att inget händer som det brukar göra hela tiden när man är borta med klassen... någon kanske fattar vad jag menar.


image4


Life is absurd, not what i preferred


/Signing off

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är jobbigt att ha mycket att göra och det kan vara så fruktasvärt skönt att komma bort för att slippa allt, även det roliga. jag hoppas, hoppas, hoppas med dig att inget speciellt händer på klassfesten.

2007-11-16 @ 21:18:09
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: Nellie

Jag hoppas att du tycker det gick bra, för det tycker jag. Inget tjafs. Kanske beroende på att inga vuxna var där. Undrar hur det skulle ha blivit då? Troligtvis mycket sämre eftersom de alltid vill reda ut och organisera och säga tyst och "ta hand" om oss "små barn". De ska jämt göra allt så komplicerat och förstöra det roliga och verka stora. När vi blir äldre och får mer inflytande här i livet får vi fixa till världen lite grann, så att de unga får mer förståelse och att de smarta får ffffffffff , förlåt f-tangenten är lite av det sämre slaget. Aja, får mer utmaningar och mer förståelse, så att de blir ännu smartare och kan komma på miljölösningar, som ska hjälpa oss att inte förstöra världen helt, typ bättre och billigare solceller, vindkraftverk m.m.m. Jag skule kunna säga mycket mer om miljölösningar,men det hör inte hemma här. :)så nu skriver jag inte mer.

2007-12-04 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0