Inget Kenya för mig

Det blir inget Kenya för mig på grund av oroligheterna efter valet där. Det känns verkligen inte bra att åka dit, så jag stannar hemma istället.
Det känns inte som nån stor förlust just för mig eftersom jag inte har någon dragning dit bort, och dessutom så kan jag ta det lugnare med skolarbetet, ett stort plus =).

Annars har det varit skridskoåkning idag, två rundor på en blåsig sjö, fast även då brukar det gå bra ^^.
Eftersom jag inte ska till kenya (och inte mamma heller) så har vi beställt böcker som förhoppningsvis kommer om ungefär en vecka, det blir en hel del att läsa =).
I övrigt så har jag under mellandagarna roat mig med att rulla ett mynt över knogarna och snurra pennor, så nu börjar jag få lite fason på teknikerna =P. Det är faktiskt roande, och beroendeframkallande ^^.

Ha det bra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0