1:a maj

Igår var det valborg =). Iris kom hit, och så gick vi till brasan i byn och myste =D. Mp3-spelaren är beställd, och idag fick jag ett mail från Jays (hörlurstillverkarna) där de frågade om jag ville ha lurarna genast, eller om jag ville vänta en vecka och få med ett 5-pack med foamsleeves till som plåster på såren (som det förövrigt var jag som gav som förslag =P). Det fick bli om en vecka, för den som väntar på nåt gott... han blir förväntansfull och glad =D. 

Ledigt idag också, skönt som bara den. Bland annat för att jag var sjukt trött imorse (jag gäspar fortfarande), men också för att då finns det mer tid att vara med (gissa vem? ^^).  

Tja, inte mycket mer att säga, livet leker =D

image20


Grâce à toi à nouveau je respire <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Glad jag blir av dina ord:D

2008-05-01 @ 19:05:03
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: din lilla regnbåge

du är också underbar:)

2008-05-08 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0