Bal

Igår var det bal! Sjukt lyckat faktiskt =). Över förväntan och kunde inte bli mycket bättre =D. Snart kommer väl kanske några bilder upp från den, men inte riktigt än. Bugg är helt klart roligast måste jag säga, bugg med personer som kan, vill och vågar släppa loss =). Nellie är en sån person till exempel, Guldtumme till henne! =D. Maten var god också, jag ska nog försöka mig på att göra den där efterrätten (panacotta hette det) när jag inte ska iväg till Iris (som jag ska nu alldeles snart ; p). Jag frågade bandet där om de kunde spela nån Kent-låt, vilket de inte kunde, men det kanske var lika bra, för om det går illa så kan det bli så här. Förstör nästan ens öron o_O (<--förlåt igen, men den passar verkligen bra ibland =D).

Som helhet och i detalj, en hellyckad kväll =D

Ha det bra allihop!

Think Areté!

Kommentarer
Postat av: Fluffy

Vi kan göra panacotta tillsammans=D! så behöver du inte göra den själv... kramar i massor!

2008-05-25 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0