Måndag - Ny vecka, nya möjligheter

Det är sällan jag skriver på eget bevåg nuförtiden, mest på begäran =P. Den här gången var det Iris som påpekade att det var längesen jag skrev, och det kan nog stämma.

Hörlurarna är påväg till sin ägare, skickade idag och kommer förhoppningsvis fram den här veckan. Mp3-spelaren dröjer säkert några veckor till eftersom läderväskan till den inte finns i lager. Men vad gör man inte för en läcker läderväska i svart? ^^.

Valborg finns det något som heter, och det var det i onsdags. Iris var hos oss och vid vår majbrasa då, och på lördan var jag hos dem och deras majbrasa. Vår var aningen större, haha ; p (men jag älskar dig ändå Iris! =D). Det finns en nackdel med att gilla nån så mycket, och det är att man börjar sakna den personen efter bara några timmar. Nu var det ungefär två dygn sen vi senast såg, så nu har jag akuta abstinensbesvär!

Jag har inte orkat flytta över bilder från kameran till datorn från valborg än, men snart kommer det lite eldbilder =D.

Ha det bra allihop som läser den här bloggen! (hur många det nu är ; p)

Kommentarer
Postat av: din lilla regnbåge

jag älskar dig också ändå! :)

2008-05-05 @ 21:45:32
Postat av: Ánna

Om du ville ha nån bild på iris finns det en på bilddagboken som zarah tog i djurås :) http://zn.bilddagboken.se

2008-05-06 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0