Onsdag

Imorrn slutar jag tidigare eftersom vi inte har nån hemkunskap =D. Undrar vad jag ska göra då? Öva pen-spin med min nya 55-kronorspenna?(som jag förövrigt köpte idag av ingen anledning, kände bara för att göra nåt sånt^^) Kanske köra lite diabolo eller devilstick. Spela gitarr? Kanske får öva på lite kentlåtar som josef och jag ska spela nästa vecka på gitarrlektionen. Vi hade gustav hellquist som lärare idag, och det var bättre än det brukar vara faktiskt! Jag är ganska imponerad av honom faktikst (även om jag tydligen är bättre på ett särskilt plockmönster som jag upptäckte idag ;p). Kanske att man skulle läsa vidare i det nya ögonklistret personlighetspsykologi som är sjukt intressant, eller så kanske jag spinner vidare i "exploring the world of lucid dreaming". Jag börjar bli aningen bättre på att komma ihåg vad jag har drömt om nu igen, och det är en viktig del i klardrömmande. Det vore underbart om jag lyckades lära mig att kontrollera det totalt, och det är det jag strävar efter =).

Hör ni vad jag pratar om? Jag pratar om vad jag ska göra när jag har tid över. Då har man kommit långt i livet. Vi människor har ett stooooo( här borde det finnas ett antal miljoner o:n, men bara för att underlätta för läsare så skippar jag dem)ort överskott av ledig tid, och varför inte fylla den tiden med någonting som gör en glad och tillfreds med sig själv =)?  Det är nog en av de sakerna jag ska se till att tänka på i mitt framtida liv. Att alltid göra vardagen meningsfull (som är vad vardagen blir när man gör roliga saker!).

Think Areté! www.thinkarete.com


image24
Think Areté!

Kommentarer
Postat av: Anna

En penna för 55 spänn, vad var det för lyxgrej? :) Ey, jag får mvg i matte D :D Det är helt sjukt! :D :D

2008-05-22 @ 11:27:00
Postat av: din lilla regnbåge (Fluffy)

du har kommit längre i livet än du anar... älskar dig!

2008-05-22 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0