Söndag 18:e maj

Nu ska vi se om det går att skriva. Jag försökte för några timmar sen, men jag fick bara inspiration till några rader. Nyss var vi på lunch (hrm... lunchtid nu??) hos Johnstons som hade några bekanta hos sig. Irländare var de, och före detta Zimbabwianer. Inga problem att prata engelska med dem faktiskt. Dessutom hade de varit i nya zeeland också, så jag förhörde dem lite om det också ^^. Det är skönt att sätta sina engelskakunskaper på prov då och då. Särskilt om man ska leva utomlands i framtiden.

Jag har blivit bortskämd med det perfekta ljudet nu också. iAudio + qJays = The ultimate listening experience. Så kan man nog säga utan att det blir fånigt tycker jag =)

Nej, ingen inspiration riktigt nu heller, jag lämnar detta inlägg åt slumpen =P.

image23
Summer has left, winter has come. Right.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Äntligen börjar du komma igång och skriva lite mera igen:D

2008-05-18 @ 23:38:02
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: din lilla regnbåge

det är såklart att det inte är några problem med engelskan!!!! älskar dig!

2008-05-21 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0