Lämplighetsundersökning inför lumpen

Har du godkänt grundskolebetyg i Svenska?

Ja, klick... Vänta 10 sekunder

Har du godkänt grundskolebetyg i Matematik?

Ja, klick... Vänta 10 sekunder

Har du godkänt grundskolebetyg i Engelska?

Ja, klick... Vänta 10 sekunder

De borde skaffa större servrar på pliktverket...

Jag tål som regel att bli tillsagd av lärare.

Va? Tja, jo, vad annars? Spotta, fräsa och börja slåss? =P

Jag har allvarligt funderat över att "hoppa av" skolan.

Nej.

Reflektion; verkar som att de försöker sålla bort människor som inte tar skolan på allvar.

Min inställning till att göra lumpen


Jag tror att jag passar både psykiskt och fysiskt för att göra lumpen.


Ja, nej, det beror på hur ni menar? Passar det att tycka att det är ganska fult att lyda order utan att tänka? Passar det att sympatisera med fienden?

Det verkar inte så attraktivt med lumpen just nu. Jag tror att det är fel väg att gå för global fred. Tål att tänkas på dock

Kommentarer
Postat av: Elin

Har alla fått lämplighetsundersökningen utom jag? =( Diskriminering av oss som är yngre.. men jag får väl vänta ett år jag då.. :P Jag som vill göra lumpen.. ^^

Men man får den väl när man är 17 antar jag ^^

2009-09-22 @ 21:42:07
URL: http://daansandetjej.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Skippa lumpen! Jag tror inte heller det är rätt sätt att agera för fred. Enligt mig så föder våld, våld. Och på så sätt så fortsätter det bara i en ond cirkel.



Ha det bra!

2009-11-22 @ 14:27:57
URL: http://rassemouse.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0