Lucid dreaming på P3-Krister

Haha! Jag hade ingen aning om att jag hade kvar det på mp3-n! Jag upptäckte att jag hade kvar en inspelning från när jag var med i radio i åttan och pratade om lucid dreaming när jag skulle uppdatera innehållet i mp3-n. Efter programmet kände jag mig som en idiot, och det kändes som att alla som hade hört det också trodde att jag var skvatt galen. Så här efteråt när jag lyssnar på det är det bara så himla komiskt, men ändå mycket mer förtroendeingivande än jag trodde att det var då! Jag har en extremt underlig dialekt ibland, en göteborsk diftong här, en norrländskt ord där. Jag fäller ur mig fraser som liknar såna som min syster eller pappa skulle kunna fällt. Oplacerbar dialekt.

Kul att höra det igen =P.

Nu blir det lite kvällsträning och så ska jag ligga i sängen med lampan släckt innan 10 för att vara pigg imorrn =).

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Menar du att jag och pappa pratar likadant? :P

2009-10-10 @ 20:28:16
URL: http://aravi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0