17:e december, snart lov!

Gah! Nu får jag börja om på det här inlägget =P jag hade skrivit klart och tryckte på "spara och publicera", men nejdå, datorn ska trilskas och säga att det är fel på sidan =P.

Wellwell, det får mig inte att tappa humöret, nu vet jag i alla fall vad jag ska skriva om på ett ungefär ^^.
Nu är det snart lov, och det betyder att jag ska spela gitarr, klardrömma och kombinera skridskoåkande med musiklyssnande i mina förhoppninsvis imorgon färdigresta hörlurar =), helst skulle jag velat få dem ersatta, det är andra gången det går på garantin nu ^^, så de är verkligen klena trots priset. Denna gång blir det vita i alla fall, blir lite kontrast till min spelare, kanske för grov kontrast, men jag får ha den i en ficka eller nåt =P.

I övermorgon är det julvaka, och jag ska bara stanna till 12, eller, 00 snarare om man ska vara digitalt korrekt =P, sak samma. I alla fall så ska jag inte stanna längre eftersom stämningen brukar vara rätt död efter ungefär 3-4. Sen ska man städa om man är kvar också, och gitarren kan jag inte ta med till vakan =P, det vågar jag inte ^^.
Jag kommer säkert få abstinensbesvär efter en gitarr när vi är i kenya, när jag kommer hen så kommer jag kasta mig över min kära antique-burst färgade Squier-strata med särskilt insatta EMG-mickar =D (onödig information är alltid kul att komma ihåg, så gör det ni ; p).
På torsdag när vi är lediga ska det åkas skridskor på Esttjärn =), förhoppningsvis med musik, det är riktigt avkopplande faktiskt, och bra motion =).

Slutpratat för idag!

Ha det bra! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0