Elevbesök på falufri, måndag 10:e december

Just nu sitter jag med pappas dator på mediafabriken där han jobbar, och har nyss kommit hit från falun.
Som vissa personer har räknat ut från rubriken så var jag på besök där med min Nellie, min kusin.
Egentligen så var meningen att jag skulle komma dit den 17:e, men jag trodde att jag skulle dit idag, vilket var bättre med tanke på att vi inte hade så många viktiga lektioner idag... eller... i och för sig så är den sjuttonde också en måndag, med likadana lektioner, men det var lika bra =P.
Falu fri, verkligen en udda skola! På ett bra sätt =D Stämningen verkar ju underbar, det måste vara nåt ämne i väggarna som man andas in som gör alla jättetrevliga och lätta att prata med ^^. Dessutom så var det en hel del man känner som går där, Sanna, Lina, Mattias, Martin, en kille från ett läger på dalagården, och tro det eller ej, en tjej som var på kultlägret i djuråsskolan för två år sen! Först tvivlade jag på att det var hon, för hon ver verkligen inte lik sig, men sen nämnde hon att hon hade varit på det lägret, så då var det säkert hon. Om ett år så kommer man verkligen ha utökat sin bekantskapskrets!

Snart ska jag hem och plugga till teknikprovet som blev skjutet på (JAA!), och nu känner jag mig mycket lugnare.
Här inne var det varmt, så snart kommer de sedvanliga utslagen jag brukar få när jag blir varm, borde ha tagit allergitabletter imorse, för snart är jag en karta över filippinerna. I vilket fall som helst så går det över efter en halvtimme eller så, men det kan vara jobbigt ibland.
Nu kilar jag och fortsätter på det här inlägget när jag har kommit hem!

So long!



Sådär, nu är jag tillbaks, och klockan är 19.20, jag borde plugga mer på tekniken, men bara liiite till ^^.
Man blev ganska uppiggad av stämningen på falu fri, alla är så pratglada, och sånt smittar av sig.

Haha XD om ni inte redan har hittat den här sidan, så gå in på den!! http://icanhascheezburger.com/
funny pictures


Nej, egentligen så hade jag inte mycket mer att säga idag, men helheten var att jag är mer övertygad om att gå på falu fri =)

Ha det bäst allihop!


Kommentarer
Postat av: Sanna

yeay! jag med flera har lyckats att manipulera dig;) moahahaha! nejdå, falufri är toppen! klok tanke att börja och ja, stämmningen är toppen! :)

2007-12-10 @ 22:38:22
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: Anna

Tss, du kommer bli en likadan falufrifanatiker som sanna. Illa illa ;)

2007-12-11 @ 19:51:02
URL: http://aravi.blogg.se
Postat av: Wiklund.....Emil Wiklund...

Tjaaappaaaa =D Falunfri.... är inte en skola pour moi, men den rockar säkert ... kanske , fast inte lika mycket som soltorg ofc!! Aja " Ill be back "

2007-12-11 @ 22:00:05
Postat av: Nellie

Yeah! mitt namn finns med på din blogg!! Jo, men det var verkligen kul på falufri. Jag ska också gå där,om det blir sam eller natur får bli en senare fråga... Sam verkade lite mer...öh fjortis?, men
samtidigt vet jag inte om jag orkar plugga så mycket. Aja, vi ses där i alla fall.

2007-12-21 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0