Moi, Je suis weird =P

Det är konstigt med människor, ena dagen är de irriterade och nedstämda, och inget är roligt, och nästa dag känns det jättebra =P (jag måste vara ännu konstigare eftersom jag pratar om mig själv i tredje person plural =S).
Idag har det varit en bra dag, ända från början tills nu, jag vaknade utvilad och glad, snoozade i en halvtimme och fick veta att jag kunde åka med simon senare än när bussen går.
Första lektionen gjorde jag franska-redovisningen och blev klar med den (även om jag behövde sitta kvar i tio minuter för att bli klar), så nu är det bara fasta grejer kvar imorrn, inga "gör-det-här-när-ni-vill-uppgifter". Det känns riktigt skönt =). 
Imorgon ska jag spela upp för sold, det får bli nothing else matters med några mindre bitar av några andra låtar, kanske någon skala också, jag ska fråga om han vill höra på det eller om det räcker med nothing else matters =P. Det är fullt schema imorrn, så jag kanske får gå och spela på So:n eller svenskan eller nåt, när vi ändå inte gör nåt viktigt där.
Sen är det matteprov, vilket knappt går att träna till. eftersom jag har fattat allt i kapitlet så blir det nog inga problem.
Och taube-prov, kanske det värsta på dan, men det får gå som det går helt enkelt, och det finns det inget att göra åt. Musikteori är inte lika viktig som musik i praktiken =).

Ja, inte mycket mer att säga, ha det bra allihop! =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så konstigt är livet helt enkelt, tror jag. Eller jag är i alla fall precis som du på den punkten. upp och ner upp och ner och man kan aldrig bestämma sig( om man nu kan bestämma över sitt humör) Skönt att det fick vara en uppåt dag i dag:) jag trodde att jag såg dig på bussen idag, men det var inte du. tror jag... eller åkte du med en buss som var i Borlänge halv åtta?

2007-12-13 @ 20:50:11
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: Anna

Klart att det går bra när jag har förhört dig! :D eller?^^

2007-12-17 @ 09:51:23
URL: http://aravi.blogg.se
Postat av: Josef

Ska du spela upp för sold? :0 varför det? är det lite butter? xP

2007-12-18 @ 20:22:51
URL: http://josefposef.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0