Tisdag den 4:e september

Nu börjar livet lugna ner sig lite efter stockholm och alla prov och läxor, det enda som är kvar nu är teknikprov, biologiprov, franskaredovisning och två/tre musikprov =). Och de ämnena känner jag mig rätt säker på, särskilt biologin.

Idag hade vi soprov på mellankrigstiden och andra världskriget, och det gick alldeles utmärkt =).

Nu är det inte långt kvar tills betygen ska sättas, och efter det kan man sluta bry sig *hrm, inte* =P Men det är ju de här betygen som avgör om man kommer in eller inte.

tjao, det är vad som händer i mitt skolliv just nu, förövrigt så har jag en sticka i foten, vill inte ha några julklappar och ska kräva pengarna tillbaks för mina nu glappande in-ear lurar.

Ha det bra allihop! =)

Lev för stunden!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju(...väl?) inte alls de här betygen som avgör. Isåfall vore det ju onöldigt att få betyg igen i sommar?

Tycker lärarna är klantiga då alla sätter sina prov samtidigt... typ nu.

(Go september!^^)

2007-12-04 @ 20:19:00
Postat av: Sanna

Jag måste väl instämma med Frida, det är väl inte alls dessa betyg som avgör? eller? har de ändrat sen jag gick? (ujuj, vad jag lät gammal) hoppas stickan försvinner fort!

2007-12-04 @ 22:23:05
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: Anna

Vill du inte ha några julklappar? :O Då ska jag inte köpa den där ******* ***** som jag såg igår åt dig ^^,

2007-12-05 @ 09:29:23
URL: http://aravi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0