torsdag 6:e december

Hej på er!

Egentligen så har jag inte så mycket att säga (eller skriva snarare) men man kan ju som jag brukar säga spinna på tomgång när man skriver saker.

Igår var det onsdag, och jag blev klar med min huvtröja på syslöjden =) efter lite arbete så blev den helt acceptabel, så jag kanske ska använda den när jag är klar med förstärkningssömmarna. Gitarrlektion var det också igår, och han (Jonas, gitarrläraren) sa att han blev imponerad =). Upplyftande med lite komplimanger i vintermörkret.
Och idag så hade Emil ett frivilligt föredrag på so:n om andra världskrigets stridsflygplan; det var faktiskt riktigt intressant, till och med över förväntan (inte menat som en pik fast det skulle kunna vara det=P).


image6


Nu har jag också skickat ett mejl till tillverkarna av hörlurarna, så de ska skicka ett nytt par till mig igen, och vita den här gången också =), vi får hoppas att de håller längre än fyra månader vilket jag betvivlar =P, nästa gång kräver jag pengarna tillbaks (eller bara fortsätter förnya garantin så blir jag aldrig i mitt liv utan hörlurar?).

Wellwell, det var ungefär det som jag har i åtanke just nu, och biologiprovet imorrn förstås, vilket inte kommer bli några problem eftersom jag har hårdtränats i just det området i biologin på karolinska ^^


snart tar skolan slut
livet levs utan avbrott
framtidsjobbet, vad?

Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Sanna

så du har börjat med letioner nu:) skoj! lycka till!

2007-12-06 @ 21:10:55
URL: http://trueice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0