Åttonde november

Ovanlig dag!
Redan igår visste jag att det skulle bli slappt och skönt, men när jag väl kom till skolan och fick veta att franskan var inställd, då var det nästan att gå över gränsen. Bild, satt och dömde en infficiell rittävling med Patrik mellan Emil och Stefan drygt halva lektionen, Kemi, bara en del repetition, So, såg på en film om hitler, inte särskilt konstig människa under ytan, kände faktiskt igen mig i en del av hans drag, läskigt =S.
Sedan matte, räknade några få uppgifter. Jajustja, spelade gitarr med Josef, akustisk den här gången eftersom musikrummet var upptaget, lät riktigt bra, kämpa på Josef! =D
En vajer har gått av på cykeln också, så nu kan jag bara använda 1x3, 2x3 och 3x3 =P det får väl räcka tills vintern är slut, när frambromsen börjar krångla kanske det också är dags att ställa in den (bakbromsen funkar knappt alls).
Jag var tvungen att låta cykeln stå inne en halvtimme innan jag stack iväg också för att den överhuvudtaget skulle vara brukbar! Sen har man inte så extremt vattentäta skor längre, man känner vattendroppar på tårna när det är blött ute =P men skor är svåra att slita sig från, speciellt de här =)

Just nu sitter jag på biblioteket med Martin och har nyss lånat en talbok till min farmor, ninas resa heter den, hoppas att hon tycker att det är bra.
 
Inställd lektion, fuktigt i skon

 
Ha det bra! och kommentera! =D


/Signing off

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vissa har det bra när det gäller skolan... men vänta du bara tills du börjar gymnasiet, då blir det inga slappa dagar! moahahahaha! förresten, du vet väl att det är öppethus på falufri på tisdag? om du är intresserad alltså. klockan 17-19.30 tror jag. det börjar i alla fall 17. det borde stå på hemsidan, falufri.se.(busigt av mig att skriva in reklam i en kommentar va?)du borde verkligen pensionera den stackars cykeln! det är nästan cykelplågeri.

2007-11-08 @ 21:32:43
Postat av: Josef

Jag har sett ninas resa, den är urbra:)

2007-11-09 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0