Torsdag 29:e november

Ibland måste man prioritera, som nu när jag skriver blogg istället för att renskriva min svenska. Nej, det var inte menat så =P. Jag har snarare prioriterat att skippa franskan till nästa vecka och fixa svenskan idag, men det får vi se hur det blir med den saken, det är mycket att skriva.

Om någon är intresserad så skriver våran klass nu om krig, alltså, varför man krigar, vad man kan göra för att förebygga krig, människors lika värde. Jag ifrågasatte människors lika värde med lite bra argument, så vi får se vad våran svensklärare säger ^^.

Annars var det kemiprov idag, och jag hade glömt/inte fattat att man skulle plugga på syrornas formler, men det gick bra ändå, och jag fick det betyg jag ville ha =)

Hej och hå, jag hade skrivit en hel del mer, men eftersom jag bara hade sparat till förra meningen på utkastet och eftersom jag väntade i nån timme innan jag publicerade så försvann allt =(=(

Men det jag skrev var i alla falla att helgen blir fullbokad, bowling, översovning, julbord och en visit till några kändisar (som vi känner, underförstått =P).


Ha det bra!

Morgonen dånar
Solen lyser på sanden
Sjätte i sjätte

Kommentarer
Postat av: Sanna

låter som att livet i skolan går bra för dig! fast det visst jag väl ändå. jag såg dig två gånger idag! men du missade mig. du hade ryggen vänd emot och var på väg in på en lektion och sen att du på franskan. jaja, ha det så bra!

2007-11-30 @ 21:09:45
URL: http://trueice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0