Long long time ago, in a galaxy far away...

Ja, så längesen var det jag skrev, long long time ago. Lyssna förresten på "the saga begins" med weird al yankovich på youtube så förstår du/ni/man resten =).

Mycket har hänt sen den 20:e måste jag säga, mest positivt. Det känns som att jag är påväg mot en känslomässig höjkonjunktur (nu när vi har haft ekomoniprov så måste man ju använda de nya orden, med risk för nördstämpel =D). Men som de som har pluggat lite ekonomi vet så är det känsligt med konjunkturer, och det gäller att balansera det rätt för att det inte ska gå åt skogen. Jämna och fina kurvor ska det vara, och det verkar som att det håller sig i den stilen =). 

Visst är det så att man gillar de som är lika en själv? Om man tycker lika som någon annan så kan man identifiera sig med den personen. Finns ordet egofili? Om inte så tycker jag att det borde snappas upp i ordböcker, för det existerar i en sån hög grad. Nu svamlar jag bara på utan att jag förklara vad jag menar. Vi liknar verkligen varandra, jag och min fina regnbåge =), och det är jag verkligen glad över. Det blev kryptiskt värre där, men nu blir jag mer fri i handen.

Alla nationella svenskaprov är klara, och de har vi fått veta resultaten på. Engelskans nationella, soprovet och hemkunskapsprovet återstår att få tillbaks och kolla på =), så skolan är under kontroll. Idag skulle jag egentligen varit hos sjönnebys (och min regnbåge=)) men de var sjuka nästan allihop, så det gick inte =(. Krya på er!
Kanske kan hon komma över imorrn om hon inte är väldigt sjuk då.

Jag var hos holms igår och bytte gitarr med Maja, min squier strata mot hennes gibson sg ^^. Vi får se vad som tycks om bytet, kanske tycker båda att den andra är bättre och så har byter vi inte tillbaks? =D (hoppas!).
Nu borde jag i alla fall ta och skriva vidare på fysiken till vår nya extremt kräsne no-lärare, orvar. Ej överdrivet populär på grund av sina åsikter om hur ett arbete ska skötas, men det blir att ställa om huvet lite och göra sitt bästa. Till verket!

image16

Kommentarer
Postat av: Sanna

KÄRLEK! =D

2008-04-17 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0