Lördag, tror jag?

"Olle, du borde börja blogga mer" har jag fått ett tips om, så här gör jag ett försök att rycka upp mig! =D

Igår var underbart! Var iväg till lindberghallen och såg på film med Iris bredvid (liite närmre än så ^^) mig. Hon är verkligen underbar! =) Undrar om hon vet att jag har den här bloggen? Annars får jag nämna det till henne nästa gång vi ses, hoppas att det blir imorrn =D. Imorse vaknade jag gladare än vanligt eftersom jag drömde lika underbart om henne = ). Så passande namn också, Iris. Regnbåge betyder det. Hon sätter verkligen färg på tillvaron när man har det tråkigt!

Ett antal hundra meter efter kärleken till min lilla regnbåge <3 kommer mitt strävande efter det perfekta ljudet. "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet" har jag för mig att jag har hört från en människohybrid vid namn Farbror Barbro, och det känns som att det stämmer i det här fallet.

Jag tror inte att jag kommer få min sandisk sansa e280, (som får 6/10 på en brahetsskala av mig) såld på blocket, så jag får nog ta tjuren i hornen och inhandla min efterlängtade iAudio 7 även om jag behåller min sandisk ett tag. Erfarenheten jag har från iAudio är nästan uteslutande positiv! Underbart ljud, även de medföljande lurarna fungerar bra! Duktigt läcker design, nästan så att man börjar dregla (.^^), bra batteritid, utomordentligt bra mikforon, radio, och riktigt effektiv lagring av låtarna =). Hörlurar får bli de q-Jays jag snart får tillbaks på garanti eftersom dessa gått och blitt trasiga på ett halvår. Den här gången (fjärde gången de är utbytta på garantin) kommer jag få lurar som är förstärkta i sladden, vilken jag tror kommer räcka för att det inte ska gå sönder, och dessutom medskickat skum-sleeves som dämpar ljudet som kommer från vibrationer i sladden. Vad ska man inte få om man ger nästan två lakan för ett par in-earlurar o_O .I och för sig så fick jag byta mot en ny och bättre modell gratis efter tredje kabelbrottet, och jag betalade inte heller ursprungslurarna (för knappt 1000:-), så jag kommer undan gratis i alla fall =D. Den ultimata kombinationen, here I come!

Ha det bra allihops! =D

*bild på Iris* <- har jag tyvärr inte än =(, och hon vill inte att jag ska ta nån på henne, så jag får ta och göra det nån gång när hon inte ser = P.

image18image19
Den ultimata kombinationen =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

äntligen händer något här! iris, iris, iris, jag tror visst att Mr är kär^^ undrar hur många gånger jag har konstaterat det idag^^ är verkligen glad för din skulle:) ha det så bra

2008-04-26 @ 22:43:04
URL: http://trueice.blogg.se
Postat av: din lilla regnbåge

Så att du bara vet så kommer du inte få någon bild på mig..:P
Jag kommer hålla ögonen öppna Heeela tiden:)
älskar dig!

2008-05-03 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0