Torsdag - vecka 5

Den här veckan har englandseleverna varit borta. Jag ångrar mig inte att jag inte följde med =P de var bara borta i knappt en vecka, och så har man ju ändå varit där ; p. I förrgår var jag ute och sprang, isigt var det, men om man bara är rätt klädd så går allt =) tre lager över hela kroppen plus pannlampa, halsmuff och broddar. Kändes ganska skönt att komma ut också.
Annars har jag den här veckan döpt om nästan alla låtar vi har på datorn så att de blir lätta att hitta i mp3:n. Verkligen nödvändigt, eftersom det är så hemskt jobbigt att bläddra runt på mp3:n... hrm, i-landsproblem...
Sen har jag också börjat på en extra uppsats till So:n, för att höja mig tillbaks i historia. Faktum är att jag lär mig hemskt mycket på det! Mer än flera veckor eller kanske till och med månader i skolan.
Ämnet är också intressant, vetenskapens och religionens historia ställda mot varandra =). Det känns som att det kan bli riktigt bra. Samtidigt så läser jag en bok till svenskan som jag hittar en hel hög med bra grejer som jag kan ta med i uppsatsen också. Sofies värld heter den, en extremt intressant och väldigt användbar bok!
"Gummibandet" har också använts flitigt, har haft konstant träningsvärk sen dagen efter det att jag köpte det =P.


image8


¿Eres un Soñador?




Ha det jättebra allihopa! =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, Sofies värld! mycket kulig och intressant bok! den läste jag också för några år sen, jag tror att jag ska läsa om den när jag får tid:P

2008-01-31 @ 20:38:40
URL: http://trueice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0