Trasig enhjuling =(

Ena pedalen på enhjulingen har gett upp nu, skulle enligt Peter (som Josef vet vem det är =P ) ha skruvat fast den mer. Pappa ringde och hörde med dem, och de skulle skicka en ny crank / vevarm (det var den som hade nötts ut av stålet i pedalgängorna).

Så idag fanns det ingen enhjuling att ha kul med. Istället var jag hos farmor och hjälpte henne med diverse saker halva dagen, och sen tog jag mig ut och sprang. Det blev väl en 20 km ungefär, tog knappt två timmar. Lyssnade på en föreläsning på förmiddan också. Vad den nu handlade om? Jo, det var nån introduktion till korrelationskoefficienter och orsakssamband. Låter knepigt, men det är lättare än så.

Jag har en hel del grejer som jag ska köpa inom en snar framtid:

  • Hatt
  • Halsrem till mp3-spelaren
  • Skor (som är bra till enhjulingen)
  • Handskar (enhjulingen också)
  • Benskydd till enhjulingen
  • Stav (jonglering)(?)
  • Akrylbollar för kontaktjonglering(?)
Kan det finnas nåt mer? Det känns så, men det kommer jag inte på nu =P. Det kanske blir en tur till Borlänge imorrn för att fixa lite saker. Vi får se hur det blir =)

Iris åkte till Spanien ganska nyss, läste hennes blogginlägg där hon skrev att hon var inne bara för nån timme sen, jag skulle varit inne då för att säga hejdå = /. Fast å andra sidan så sa vi hejdå igår, eller hur Iris? =D

Ha det bra allihop!

Think areté!

Kommentarer
Postat av: Din Iris

Ja! det gjorde vi =) ! saknar dig!!!!! <3 kommer sent pa lordag, jag hor av mig da :P

2008-06-26 @ 15:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0