Skrivfeber, och ont i halsen

Två olika sjukor, varav en är riktigt trevlig att få =). Min kära syster, Anna, har ganska nyss fyllt 18, och arbetsförmedlingen ger ut ett häfte om att komma ut i arbetslivet till alla nyblivna myndiga, så det kom hit på posten idag. Anna bor i Falun, och kommer bara hem på helgerna, så därför blev jag den första att skumma igenom det. Efter att ha bläddrat genom sidor med exempel på människor som haft olika karriärer, tips för att skriva CN:n, jobbintervjufrågor, rättigheter och skyldigheter om olika saker etc. så känns det som att jag vill ha ett jobb där jag möter människor och får nån sorts form av konskapsutbyte. Kikar just nu runt på lediga jobb, men det verkar mest finnas grundskolelärartjänster. Känns inte riktigt som nåt för mig, men det tål att funderas på. Coach av nåt slag, eller lärare inom nåt annat, eller psykolog. Som sagt, tål att tänkas på, och nu är klockan mycket, så gonatt!

Ha det bra!


Think Areté!! And don't ever forget it!

Kommentarer
Postat av: Anna

Läser du min post? :O Morr.. Nädå, skoja bara :) Ha det så bra!

2008-05-27 @ 11:17:01
Postat av: Fluffy

finns det någon sjuka är trevlig att få?=D älskar dig!

2008-05-27 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0