Lägesuppdatering

Bara för att hämta mig lite.
  • LTP-projektet rullar på, dock inte en hel timme per dag. Det var överambitiöst... Däremot så har jag dedikerat en person till alla spader, hjärter och ruter, endast klöver återstår.

  • Snart bär det iväg till Frankrike, ska bli spännande, och samtidigt förmodligen oerhört skoj med Fredrik som rumskamrat. 220 kvadrat, lyxigt värre!

  • FN-rollspel i mars, vilket innebär fler Fransmän, varav en kommer bo hos mig. Stackare, han kommer få känna av den stämningen som uppstår i svenska bussar... Jag vet någon som kommer skrika när han ser en röd dalahäst med abnormt bred nacke (läs dalatrafikloggan)

  • Snart högskoleprov; lika bra att göra det en gång till eftersom jag fortfarande kan förbättra mig.

  • Två jobb just nu, biografmaskinist och städare. Lagom roligt och stimulerande.

  • Har börjat med linser sedan några månader tillbaks.

  • Möten kan vara förvånansvärt ineffektiva, utan att det görs något åt saken. Om det skulle göras det skulle mycket bli bättre. Arbetsmöjlighet?

  • Mindmaps är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0